November 21, 2008

  • 舊愛 仍是最美

    IMG_7483

    回過頭去 腳下 便是懾人的深海

    你閉著眼睛 我看到海風吹去你眼角的淚水

    覺得委屈了吧

    她離開的時候 你很難過

    她找回你 你沒料到自己竟是這樣的不知所措

    人就是這樣

    有時根本不知道自己在想甚麼

    到了這一刻 自己心裡也分不清

    腦海裡的 到底是愛

    還是 那種要在一起的習慣

    相信我 愛和習慣 你不是一時三刻就能搞清楚的

    不過

    我想 她還是愛你的

    只是 她覺得自己需要時間 去思考應該怎樣和你相處

    當她想清楚了 她便找回你

    她 其實 比你成熟

    你總問我

    為甚麼 那麼簡單的事她就是辦不好

    為甚麼 我這小小的要求她都不能做到

    朋友 有些人 就是怎樣再努力 都永遠沒有辦法

    成為你心中的那一個

    你若真愛她 就讓她在你的世界裡 盡情地做回自己吧

    反正你們每天上班 都已經開始角色扮演了

    這年頭 大家都不容易 不是嗎

    聖經說 神常給人意料之外的驚喜

    不試試 又怎知道神會給你怎樣的驚喜

    若大家都發自內心地願意回頭再試

    就把握機會

    畢竟 時間不等人

    試過分開 若還是想和對方一起 那其實已經叫人羨慕

    所以

    請你 把心裡那些永遠不會滿足的要求和自私

    放下

    在這懸崖邊上 在翻飛洶湧的浪濤裡

    打給她

    今晚的位子 我已幫你們訂好了

    照片拍攝:Bella

Comments (250)

  • haha張敬軒要繼續加油(:

  • That is a very nice shot!

  • 幾時到你找到你自己的她?

  • n0.4=)
    幅相好令牙*v*’
    sup u 4eva`

  • 天氣冷啊..記得多穿衣服,多喝暖水,對你的氣管好

  • 這張相,可以表達哂你的情感

    軒仔工作上要加油

  • 軒仔..

    我愛你=3=
    SO GAY xddd haha

  • 軒仔幾時出新碟呀..好想快d聽呀=]

  • then.. how about you..? hehe..

  • 軒仔…你段文字好有feel呀…我諗你既朋友一定會明白嫁 ^^

    但係…你又幾時搵到你心目中既佢呀

    add oil

  • 軒仔, 你的她是誰? 還是…已經找到了?

  • 軒仔~永遠支持你
    每次聽你的歌都細心聆聽著歌詞
    實在太美了 你真的唱得很細膩 很有味道
    你要努力努力 我會永遠愛著你和你的音樂!!

  • y0y0`我今次好前

    你打D野好有深度

    加油加油XD

  • 軒仔~ 你要努力ah , 永遠支持你

  • 軒 又一 篇感性的=]

    都想不到原來

    你對愛情了解得這樣徹底

    +油呀…永遠十卜你

  • 張軒,,你張相好影呀!
    bella影得好正 你個pose好正呀 haha!

  • 軒仔,我好認同你呢一句「人就是這樣 有時根本不知道自己在想甚麼」~
    好鍾意你打的xanga文章!^^
    近排天氣好唔穩定呀~
    你要穿多一點衫呀!
    永遠支持你呀~
    你o既新歌-<曝光>我聽左喇!幾好聽wor~
    新嘗試呢!
    你簽唱會我去唔到,因為第2日中5考試~
    但個歌迷聚會我會去架!

  • 講多無謂
    4個字:

    好欣賞你.(:

  • 愛一個人久了, 自然習慣有對方在身邊, 感情就更加深,

    時間久了, 又慢慢令人盲目. 開始分不清究竟是愛還是習慣有對方和自己一起,

    無錯~ 要把握機會 , 因為時間唔等人, 有時錯失了就是錯失了~ 都唔會想有遺憾, 有自己深愛既人應要好好珍惜唔好輕易放棄.

  • 舊愛美  因為回憶美

    又更新了嗎~真好,就喜歡你的文字!

    昨天留了2個言,不知你有沒有看呢. =)

  • -0- 做埋哂d危險動作
    驚死我-_-v
    不過好型又係真既 哈哈

  • I’m Lovin IT *!!
    Hins.. Support U ForEVER

  • 將你既感性既感覺創作成動人既歌曲吧~

  • wow

    張相好靚

    天氣凍了 , 小心凍親  

  • 超酷的一張相*v*

    原來Bella影相都影得好好呀

    軒仔,we sup* u 4ever

  • 有軒仔你的祝福,他們一定會幸福的~~~ =)

  • 轩,你几时才找到属于自己的幸福呢?或是已经找到你的她了?~

  • 一直以來..都很欣賞你 :)
    不只是你的音樂, 外表..
    還有你與眾不同的感性..
    真的很喜歡你的文字
    每篇都令我想了很多..<3

    p.s 張相好型呀..

  • 有事你寫d野真系好深奧-..-我要慢慢滲透-,-
    舊愛新歡,為何我們總是貪心忘舊-______-
    最后才後悔,回頭細想,才發現最愛的還是他.

  • 舊愛 仍是最美

    ………雖然很抱歉但我不同意你的說法 我不是說”她”不美 而是…..為什麼會是最美?我覺得……無論是什麼時候……眼前人才是最美

    一些回頭看著自己認為最美的東西 不是會錯過很多其實更加美的東西嗎………….

    ((以上全是個人意見 請各位別誤會))

  • 沒錯

    舊愛至所以美

    因為她和你的回憶是幸福而美好的

    當一個人對你好

    你自然就會覺得這一個人好

    我相信

    你說她的美,不是外貌或身形

    而是跟你那剎那而幸福的回憶

    對吧?

    做人懷[緬]過去是沒有用的

    不過

    你應該感謝主

    神給你她和你的種種回憶

    儘管她不是跟你在一起…….

    天氣漸涼了

    看見你穿了那麼多的衣服我也大可放心了

    聽我說吧

    上天係唔會[孤]負有心人ge

    你一定會找到一個比她更好嘅女仔ge

    GOD BLESS YOU!

    祝你好運!~**

    hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第67個留言  加油! 支持你!!

  • HINS
    相中的你有浪子感覺!
    能夠和你成為朋友 你一定能夠分擔他們的煩惱,分享喜與樂!
    相信你朋友定必感受到你的心意
    可能時間會幫他們解釋到問題

  • 我係第33個留言 只有一個33就係我啦 cm=]俾你

  • 軒仔;
    影得你好有型
    加油

  • 軒仔你都好成熟呀^^

  • 今次排前佐XD

  • Bella影得真係令xdd成日講她,咁佢係邊個黎嫁?xp我好8嫁-_-就算唔識我都枇知!-v-哈哈,張相你頭髮d陰fly起左@v@呵呵.__.3`

  • 唔知你係唔係on緊呢?=..=

  • 軒軒xd
    你做和事佬呀?!*O*

  • haha..Bella:P

    張生我諗你讀書果陣作文一定好好!!

    天氣轉泠NA 小心d唔好病呀:)

  • 張相影得好型啊*0*

    軒仔你打D野真係幾玄下-3-
    到底是誰呢

  • cm`-
    好型呀你地張相

  • 很喜歡你的文字=)

  • 軒仔寫得好好…
    希望你搵到你自己的她!!

  • bella影相都有一手喎~~~影得你好型wo@@

    張生..你果然冇偷懶…經常都update個xanga…..

    天氣凍左好多…記得著多件3呀!!!!

  • 軒仔;小心身體喔`

    10 U 4ever=)

  • 呵呵^^軒,,真係感性既人喔..!!^^

  • 張相好型…

    入面ge”她”係邊個呢?

  • 好開心,又更新了!!!
    加油

  • 「人就是這樣 有時根本不知道自己在想甚麼」
    說得對 =]

    人類都是虛偽的生物……對外的面具帶得久了,也就漸漸脫不下來…..最後連自已心中的真正想法也被埋沒了。

    希望你的朋友能找找那一個她,跟她好好的談一談吧。深入了解的語言,才是打破人類面具的最好工具 =]

    衷心的祝福他與她。

    張軒。時間不等人哩……你的另一半呢?XD

    身邊很多朋友也病倒了,你也要小心你那像林黛玉似的身體  哈哈哈 =]

    P.S.《他的故事》徵文賽應該是落選了…..到底我還是沒有這種運氣嗎……= [   有點不高興呢…….那樣,如果你有看到這CM的話,我最大的希望是:

    你會看得懂我的「藍山咖啡」。

  • 軒仔~你已在XANGA內打了兩篇有關你的朋友的網誌…
    從你的文字中,我看得出你的朋友定必很不開心…
    你也很擔心他吧…

    “試過分開 若還是想和對方一起 那其實已經叫人羨慕”
    我很同意你的想法,既然他們彼此都深愛著對方,就應該好好把握
    希望你的朋友能做出明智的決定~

    p.s. 這張相片很有feel~
    Bella的攝影技巧愈來愈純熟哩~
    當然相中人也愈來愈有魅力~

  • 對愛情呢樣野-3-`
    我都係唔係好明XD
    可能太細個啦. 或者我既見解其他人都唔會接受到.
    不過總有一日我會明白的. 哈哈

    給予你無盡的支持. 軒仔. 加油 :]!

  • 張相好正牙,,
    段野好有feel,,嘻,,
    支持你,,c0mm3nt;;]

  • 張敬軒你寫D野真係好掂

    我愛你呀~

  • 你就是一副天生就當和事佬的樣子呢^_^
    很好的pose!不怕掉下海麼?^0^”

  • 過咗就冇法再追

    後悔莫及

  • 就是怎樣再努力 都永遠沒有辦法

    世上的確不只是得你一個人, 不可以勉強

  • cm“加油!!要找到你的她~=]

  • comment”

    永遠支持的話!!!

  • 軒仔..

    你啲文章越來越好文采喲

    {時間不等人….}

    咁又係架

    自己唔去爭取

    就冇希望

    你首新歌{嚗光}好正呀

    第一次的快歌

  • KIN:

    I AM HAPPY TO SEE YOUR PHOTO & ESSAY,,

     ,,THE ARTICLE MAKES ME MOVE VERY MUCH,,”BECAUSE I HAVE THE SAME FEELING TOO IN SOME SENTENCES….. 

    SANNY

  • 軒軒!我都好認同你(時間不等人)人漸大,對愛情(睇法/需求)都會變!由其是女性(真的不公平喔..)當你18/22時仲可以揀靚仔,愛就得(比較單純)但過了25就會揀個可以共度下半身(成熟/踏實)正因為咁!最後嗰個可能唔會喺想要的人!

  • 看著你的網誌心裡想要沉澱,突然這一次我連留言想跟你說甚麼我也不曉得。

    只是想要祝福你的朋友與那個她,既然試過分開還是想和對方一起,那就好好捉住,好好把握。

  • 軒仔,唔好禁夜訓呀^^

  •  好中2 睇你XANGA 的POST~每一篇都係咁有意思的~~

    我深信天父在這幾年裡都給了你不少驚喜~~你要繼續加油~繼續倚靠神呀!!!!

    支持你呀!!!!!!!!!!!>33<

  • 小軒,你寫 d 野真係好正…

    出本書都唔錯 wor,

    我一定會十卜你!!

    張相好靚,小軒好型呢!!

    hapi…

  • <>徵文比賽我也落選了

    昨日等住電話響但都冇響 好失落

    但e次係一次唔錯ge經驗

  • 龜要做紅娘ma

  • 失去了才懂得去珍惜  

    才認為那個她美  

    你永遠是最美的!! 

    哈哈

  • 相片影得不錯喔^^

  • 加油…..
    support you forever….*

  • Bella影得好好wor..XDDDD

  • 軒仔最近經常打xg^^好鍾意睇你既文章,你既文筆好好,記得有時間要休息多d

    而家每日都要聽幾次軒仔您演繹既”沒有你還是愛你”、”依然”等幾首憶蓮既歌,軒仔您唱得好好呀!!

    I am proud of you!加油^^support you forever

  • 好鍾意聽你唱歌
    要加油呀 !!!

  • 張相影得你好型呀; <3

  • 第四個CM =]

    我好鐘意你張相,
    因為大浪做背景好靚 =]
    影多D 靚相比我地睇la =]

  • 喜歡你的文字

    喜歡你的音樂

    =)

  • 相愛容易相處難,是真的嗎?
    當愛變成習慣,是錯還是是對?又是一篇值得令人深思的blog

    愛很困難,然而愛也可以很簡單。聖經裡這話語很有道理,給我們很大的啟示:愛是恆久的忍耐…凡事能夠彼此包容、相信和盼望

    軒仔,希望你和你的好友都可以開心積極地過每一天

  • 你真是個很好的朋友哦。。。

    他有你的開解。。真是很幸福呢。

  • 軒仔,其實哩篇文章係未講緊你自己呢?因為我覺得你好大感觸,似過來人一樣

    很喜歡以下兩句,很令人細味和值得思考

    你若真愛她 就讓她在你的世界裡 盡情地做回自己吧

    請你 把心裡那些永遠不會滿足的要求和自私放下

  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!軒仔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    做乜去我xanga唔留言wor… ><!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • C0MMΣNT”
    軒仔,,你的她係邊個呀? 定係已經搵到了?

  • 認同.

    簽唱會會去架我-V-

    永遠支持你XD

  • 我觉得,旧爱美于因为很难找到两情相悦的人。

    爱也好,习惯也罢,在一起已经是一种福气。

    很可笑,我没有经历过爱情,可是似乎洞悉人与人之间的玄妙。

    但你呢?是不是因为自己的身份,会失去很多平凡的经历呢?

    光芒让人看得很多,但就因为有光,也就有了阴暗的角落。

    但愿在那个小小的角落里,有人在支持着你。

  • 軒仔, 最近你既朋友好似有好多感情煩惱喎! 但有你0係佢地身邊, 我想信佢地會好快無事既!!
    有時我覺得人總係鍾意自尋煩惱, 尤其係感情既煩惱, 原本可能好少事, 但最後可能變成有好嚴重既後果, 我好記得好耐之前睇過張學友既一個訪問, 佢話兩個人0係埋一齊可能係一個衝動, 而時間耐左可能感情會淡左, 但只要永遠記得一齊時既0個個衝動感覺, 就會令到段感情長久d, 唔會咁容易話分開! 其實有好多野都係兩個人互相體諒同遷就, 因為世上係冇兩個人完全適合的.
    黎緊既簽唱會, 我會去支持你架!! 到時見啦!!

  • 人最想需要的往往已經出現了而不擦覺到,因人們都是愛比較,永遠都會覺得現在的不夠好,好同識合是兩會事呢!!只要是識合到自己,也不要介意對方的唔好吧………

    那你又如何的呢????

  • 軒仔*支持你呀.

  • Actually, who is ur friend?

    your fd’s problem is similar to mine, haha – such a coincidence

    but one thing different is : i have no problem now.

    i have learnt to forget.

    if i can’t forget, i can’t be happy.

    If i am happy, i will have a glamourous life – enjoying myself by doing sports n meeting new fds. If i can be ur fd, it’s my honour, but of course, dreams rarely come true. But in our heart, u are our fds , cos u are kind, caring n talented.

  • BELLA影得幾好喎又
    唔知你又幾時先可以搵到自己果個呢
    放心啦!我地唔會咁惡唔比你拍拖既

  • nice photoshot! =)

  • bella影得好掂XDD

    琴日我都去左海邊..好RELAX=)

    不過玩到成身E+好痛=(

  • hins<3 永遠支持你*3*

  • 軒仔….你去個到邊到黎架 @@?? 

  • Good Post~~!

    A Za Za Fighting!!

    God Bless You!

  • hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第68個留言  加油! 支持你!!

  • 感性的小軒軒
    第一次黎留comment比你 我之前一路都唔知你有xanga= =” sorry 而家補番比你XD
    神常給人意料之外的驚喜 我都希望神蹟發生係我身上

  • 轩,希望你可以快点找到属于自己的幸福!

  • 軒仔“

    相信神會安排一切事`!

    你會加油._.v期待你既簽唱會

  • 軒仔又打xg 好開心 

    影相都係海 好靚呀=]   你d歌好好聽=]

  • 日記中,你指聖經說 神常給人意料之外的驚喜…

    但有時那份驚喜未必算是一件好事情。

  • hins….你說得是對的,,,但人往往都不懂得去做…..不懂得”珍惜….他們我優點和缺點”

  • 又一篇感仁的文,
    对愛情的了解好深喔小軒xddd

  • 轩仔,你系07年话要整鼻?如果是会影响健康就马上整啦,捂好成日拖万一你有事,我地都捂知点算~

  • 軒仔,我覺得能夠做到你朋友,真係一種福氣,你係朋友心目中一定好重要,因為你每次都好用心安慰他們,令他們開心番,但係唔知當你唔開心時會點呢~!!!(不過我都唔想你唔開心)

    永遠支持你的FANS~YAN

  • 軒仔, 我越來越鍾意你和你的文章!!!

    永遠支持你!! :D

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • <table class=”blogbody” width=”100%” border=”0″ cellpadding=”1″ cellspacing=”0″><tbody><tr><td width=”5%”>
    <td valign=”top”>Hello,
    你好呀,有新貨番,去睇下喇! ♥本商店所有貨品都是以高質素和獨特款式作賣點♥請
    各babe放心,全部商品都是本人以實物拍攝♥絕對不會是copy圖,保證不會貨不對辦♥店主誠意為各babe服務,讓妳能夠足不出戶,就可選購最新最潮
    流日本時裝,為妳帶來無限驚喜♥一分錢一分貨 保證大家一定會喜歡喔 請多多支持 歡迎留comment或add
    msn:

    msn::::starstarfish_shop@hotmail.com

    mail:::starstarfish_shop@yahoo.com.hk

    YAHOO 拍賣 website: ::

    http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/user/starstarfish_shop

  • 張相好型ah <3

    軒~ 你對你的朋友真好 x)

    好感性的1篇

  • 軒仔…
    cM f0r u…
    神常給人意料之外的驚喜….

    我也經歷過不少….
    我相信…
    神也會給你的朋友一個意外驚喜=]
    +oil=p
                                           fanz恩“

  • 嘩….軒軒好浪子FEEL 喎….哈哈…..

    唔….如果人是完美的人, 根本就不需要找另一半,

    何必抱怨呢.

    如果會覺得需要人家的話, 那大概是愛情吧?

    不過愛不愛也沒所謂啦,

    反正到最後, 也會變成習慣與感情,

    兩人性格相合就好了.

  • 唔….不過怎樣才可以知道那人是神為自己做的另一半呢?

    或許真的要像軒所說, 要勇敢去接受吧? AR WOO

  • hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第69個留言  加油! 支持你!!

  • Thank you Bella for the photo~

    go HINS!

  • 我好有同感!
    bella姐影個angle唔錯哈哈

  • 張相邊到影ga??

  • 一言難盡…

    加油!

  • 老老實實..裡面個’你’其實是你自己吧  舊愛是誰? 不要搞你以前個初戀女友阿 人地結埋婚生埋仔啦(just kidding)   你的新女友不知道會不會被media ‘曝光’  小心D啊

    八卦完 講翻音樂先.. 你最近首歌曝光我聽左之後覺得軒仔你好努力咁嘗試改變 不過有時刻意改變未必適合自己 順其自然  做你自己最舒服最想做的音樂其實反而效果會唔錯 或者你會發現你D歌都不知不覺間改變緊

  • actually every person has someone who makes them sad or annoyed. A japanese person did make me annoyed, but it was the past. i should enjoy my life more now wiith my family n fds.

    How about u? how about your fds n miss wong? god gives u talent, fame n wealth. You are so lucky. but still Hope god wil give u lots of happiness.

  • 張敬軒, 加油丫

  • 喂,聽聞你去廣州D場玩WO…嗰度D人刀知你個大名,你令我好失望…估5到你…,正一衣冠禽獸呀你!條條女刀鬼火禁正,你真係識嘆AR…'好5好玩AR?

  • 張相又增添了你幾分型味x)
    你的文字永遠最叫人動情;

  • support u ——-

  • 轩仔

    我发觉除了歌手  除了创作人  你挺适合当counselor  当DJ  当writer  因为你的文笔很好  说的话都很有纹有路  总让人有恍然大悟的moment感觉。你这个人  怎么那么多才多艺?你那么完美  叫人非爱你不可。那么你呢?要找一个能和你相配的人  不就是更难吗?或许  对身边的伴侣是不应该要任何条件来相比  才是真正的爱  无条件的爱。但你也曾说过  要对另一半有要求  才对得起自己。那么  你这位人家眼中的医生  不是能医不自医吗?

    放低  需要勇气  需要坚定  需要长时间的support  that’s why it’s always easier to say than do。你这位朋友  有你的支持  无论他和她的结局会如何  我相信他都会感受到  你这份心意。就如你所说的  我们付出过  努力过  但都不知道自己想怎样。没关系的  既然每件事情都已经被安排好了  就让上天来给他指引吧~

    那么忙碌还会为朋友费神  你真够义气!我欣赏你!

                                                等你来马的…. Cindy Sin

  • 軒仔 (:
    support you forever :)
    keep on blogging.. very cool to read^^
    love you forever <3

    keep up the good work :D

  • 張相好靚呀xd

  • 送上一句

    祝他與她幸福快樂

    (軒仔,你真的很喜歡海啊!

    看完這張相之後

    發覺你真的有潛質做寫真男)

  • 你要加油呀軒仔 ^o^

    我愛你

  • 張老闆! heehee…

    你真係大忙人呀! 做歌手之余仲做埋生意~

    唔知你的網上生意有無海外服務呢?

    如果有, 我一定做你的customer

  • 軒仔,,,, 張相影得你好憂鬱feel呀

    好型呀!!!!!!!!^0^~~~

    創作偶像實力派!!! 加油!!!!!

  • 第一次係你xanga留言~^^   唔知講咩好XD

    軒仔 你好似放多左時間係呢到~  不過真係忙就唔好咁la~~~   我地fans明嫁><

    最緊要係你身體=]   健健康康^^   咁仲開心~^^    +油!!!!

  • 軒仔:

          好開心又見到你update ^^!期待30/11 ge 簽名會^^!

  • love you hins>3
    support=)

  • 軒仔..你好令仔丫.”你d歌好好天丫.加油丫.”我永遠都咁支持你嫁.!!

  • actually, idols are like sweets to ants. They are attractive. We are ants n u are sweets. Though u will not know who we are, it doesn’t matter, cos u are fan’s spiritual leader, like God to u. Though we ants can’t eat the sweet, we can feel the smell n see the beauty. That is our honour,

  • me again. my fd is often annoying. it is my japanese netfd. it is the owner of a toy factory. We have’nt talked to each other b4. Because i wanna have a happy life, i ignore it. 

  • 在一起是習慣, 還是有愛才在一起..
    沒錯,分開了後,身邊總是像缺少了一些東西..
    但事實上是缺少了那份愛, 還是那個人…
    那的確令人搞不清楚, 也令人很苦惱..
    希望你的朋友把握機會與舊愛復合 :)
    人與人之間能建立一份深厚的感情是一件不可思議的事,
    不要輕易放棄它,失而復得是很難能可貴..
    尤其是當你感受到那份曾經失去的感覺

    軒軒, 也希望你可以找到你一生中的最愛 :)

  • 張相好正,,”

    繼續加油,,永遠支持你,,

  • 軒,你最近很多通告呢…

    兩邊走,少不免有點累,

    尤其是這季節,你這’高危病人’要更加小心!

    嘻嘻~很期待11.30 =]

  • E D會唔會係軒仔你係8月1日果個show之後對情人既見解呢

  • 行行吓行咗嚟 哈哈
    [聖經說 神常給人意料之外的驚喜]
    唔唔,係呀
    上帝仲比咗我出人意外ge平安
    唔知算唔算係驚喜呢…
    總之有咩唔開心同上帝講咗就好好多la=]

  • 很好的相:)
    是你自己的經歷嗎?

  • i think miss wong doesnt match u , but iif u dont mind, we fans don’t mind too

    i an quite jealous of stars who can often take photos with income, but for we ordinary people , we have to pay for taking photos . 

    anyway, wish u happiness

  • 軒仔永遠支持你…

  • 我係第147個留言

    唯一的147係我=]+油呀 希望你係樂壇頒獎禮到攞獎啦

    咁對自己 朋友 家人 fans都有個交代 : )

  •  - 張相影得您好靚仔唷
     - 加油丫!永遠支持軒仔`-)

  • 軒,,呢排5得閒呀??冇打新既??

  • 真係好鐘意你喔!!

  • 快D打喇~想睇喔!!^^

  • 今天到過你的簽名會
    覺得很棒, 加油=]
    有一點期望你對我有印象啦, hee

    本想有句話想問你的
    但整個流程蠻趕的
    有機會再問過

  • 圖片很美.VERY TOUGH

    SUPPORT HINS

  • 看完细想不知为何想到了《第二次爱你》
    浪漫甜蜜
     

    你的文字
    总能扣人心弦
    总是让人感慨万千
     
    你懂得许多也教会了许多人如何去面对
     
    于你的朋友们你是一个真正的挚友
    于我们大家你是一个贴心温暖的心灵导师。。。

  • 你所寫嘅..就係我最近所經歷嘅..我亦都曾經接受返佢..但又一次嘅傷害..我冇要求要佢改變..冇要求佢要為我做任何野…反而我改變自己..放低自己為佢做任何野…結果…佢再次捨棄我…

    我地2次嘅分開都因為佢嘅情緒問題..我可以點幫佢…藥物已經冇幫助..我可以點做…

  • 軒仔:

    你真係好靚仔呀…
    加油呀~!!!永遠都支持你~!!!

  • 把心裡那些永遠不會滿足的要求和自私
    放下

    我很喜歡這句子……

    照片中的地方是在那裡???

  • 唔知軒有冇睇30號fans送既禮物呢?

    唔知你鍾唔唔鍾意我果份呢 xd

    唔知你幾時會公開唱曝光呢?

    食得d野啦 =)

    by阿詠

  • 軒仔.. 12/16有幸到場觀看你的演唱會, 望能看到你一流的演出.
    願演唱會一齊順便, 多休息, 身體健康及在主內平安.

  • 或者…每個人都被自己的圈圈外圍弄得看不清圓心

  • 說得對!
    神會有祂的安排…
    我也在等祂給我排schedule呢…
    而我也向前走了~

    謝謝你的分享~

  • just write something about u.

  • 軒仔。。很想你~
    今天第一次來到你的blog… 看到你寫的文章.. 有和你很貼近的感覺~
    近來不開心  但你的歌聲令我心裡感到溫暖… 謝謝你!
    30號不能去見你  星期六見吧!!
    我會常在禱告中記念你 =)

    期待你的posts~~~ take care*!

  • A___A

    軒仔;;{SUP你喔
    ———–`

    有時根本不知道自己在想甚麼

    到了這一刻 自己心裡也分不清

    腦海裡的 到底是愛

    還是 那種要在一起的習慣

    ————–`

    太勁拉-W-
    愛死你XD`
    又唱得又寫得
    E之棒{!!}
    相相很美:)!

  • 軒仔

    加油~^^

  • 軒仔~因為呢個fans party在晚上舉行,我媽咪唔比我去…
    好唔開心~
    希望你下次再搞fans party在下午舉行la..
    不過你13號個function我會去架!!!!!!!
    永遠支持你!^ ^

  • 軒,,呢排唔得閒ma??=3=”冇打既??

  • 等緊你upload喔!!^^

  • 終於搵到你既blog喇, 之前你close左yahoo既blog….好難先搵到你呀!!

    哩排天氣凍左呀, 小心身體呀!!!

  • 加油軒仔~~
    永遠支持你!!

  • cOmment tO hin<33

  • 軒軒~
    我愛上你的歌了>v<
    我永遠都係會支持你丫!!

  • 尋晚黎左你個 fans party

    玩得好開心呀!

    你 d 動作好好笑 (個海膽同馬桶…)

    hehe!

    你唱 live真係好正,好好聽呀

    我握左兩次手…

    好開心呀

    期待下次再有呢 d 活動

    support you!!

  • 軒仔~永遠支持你

    天氣cool,著多33

  • 軒仔!曝光fans party好正呀!
    加油呀!!!永遠支持你!^ ^

  • 神的話語真的會令人提提神

    希望你的朋友也會想通呢…

    那一晚是否成功?

  • 你d歌好好聽呀!!

  • 黎睇左不是太久…不過

    期待軒仔您下次寫既野~^^

  • 停左兩個星期了!

  • 雖然你未update, 但剛看到yahoo有關你的片段, 感到你說的很窩心. God blessing you.*

    願你12月16-17的演唱會成功. 把愛宣揚開去.“~~!!

  • 從前看過一本書,有一節寫著

    「如果你開心的話,開心就會開心地帶著開心而來,讓你感到開心.」

    希望張敬軒天天都開開心心! ^ ^

  • 第二十天了呢,軒仔…
    有少許的擔心,擔心你會否又忘記了這裡呢…?
    縱使你沒更新,可是每天的工作也辛苦你了,請多點休息﹗
    P.S今天購買了Yes! ,隨書附送的年曆真的很美呢!最重要是你的姿態擺得好!很帥呢!
    祝福你…
    By 心v3v(Wincy)

  • - 軒

    永遠支持你..

    張相影得真係好靚

    - s1u雨

  • 哎呀我二十狗忘了來告訴你我生日快樂xdd

  • 係, 時間唔等人, 但係有 D 人總會等待, 又或者都唔清楚自己係咪用一種期待o既心去等待而慢慢變成習慣.
    以前中學時代, 我注意到佢, 不過我o地只係好朋友, 好”兄弟”. 一路以o黎我o既感覺都斷斷續續, 甚至以為好似潮退咁回歸大海. 不過咁多年o黎, 佢仍然都係最特別o既一個. 或者真係好似海浪咁, 雖然退o左但係仍然會衝番上岸.
    有時候我會覺得試一次都好, 不過有時覺得可能我o地太熟, 萬一行唔通會唔會好難變番原來o既關係..
    anyways, 我o既故仔太長喇. 要寫晒應該會塞滿個 comment box 哈~
    祝你早日搵到一個特別o既’佢’, 有o既話祝你o地永遠開心快樂幸福美滿 :]
    your fan, QQ

  • 你一定好忙喇呢排,小心身體呀~~

  • 想起我第一次你唱的歌是~hunt so bad
    我聽了哭了..那時候我剛剛失戀..
    我最喜歡你的那一首..我的天…
    那你最喜歡是自己的哪一首歌呢?
    請努力加油…你的歌很好聽..
    常常令人有所感觸…
    我愛你=]”

  • 軒仔, I love your song very much!!!!!!!

    suport you forever

  • hal0=]

    你d文彩好好呀!!

    好鍾意睇你打d野*v*

  • almost the end of 2008, you must be busy on various promotion. Take good care and all the best in coming year.  

  • Your passage is so special.+ oil on you work.God bless you.

    Love Music–Clare

  • 敬軒,,你幾時會去澳門開演唱會..好期待ar

  • i think fans will accept whoever u love

    i wish u happiness 4ever

    so go ahead with ur girlfriend.

    love will give u energy n joy, right?

    Economic depression really affects most hk people

    though everything everywhere is cheap, don’t rush to invest or buy

    cos the things will be cheaper

    cash is king

    i know u are clever, so u know how to cope with this adverse situation

  • 我又黎啦

    第197個cm=]好多cm呀“軒仔你太好啦:)

  • 加油呀軒仔

    我睇左你今日個show呀

    正呀~~~~~

  • i hope u will get some great prizes in the coming presentation ceremonies.

    i dreamt of u again

    this time u became my elder brother

    i was happy in my dream

  • hins加油ar

    你o既歌好好聽

    張相好正

    Merry christmas^____^

  • 軒仔, 看了你16號的愛。和平演唱會, GOOD SHOW!!
    繼續努力, 支持你.

  • -            軒仔. Sup您既>v<’

  • 神常給人意料之外的驚喜^^
    i agree~~

  • BLESSING~
    merry christmas*0*
    加好多油比您您您您您您您!!!!!

  • 冬大過年 =)

    今天做冬呢,軒,冬至快樂!

  • ***好喜歡你這篇文章.
    看後有一種莫名的感覺.
    [[[不試試 又怎知道神會給你怎樣的驚喜
    ]]]
    說得對!!:]*

  • 軒仔,,i luv you=)!!!
    加油丫=)
    永遠支持你~

  • 快d更新la _ /

    好掛住你呀

    就嚟掛死啦

    hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第96個留言  加油! 支持你!!

  • 剛剛再聽[星情]這節目,當中你說想嘗試一下不同的音樂,不知你對’拉丁’有沒有興趣呢?拉丁是一聽就會有種魅惑興奮的感覺!就像李宇春的’潘帕斯之舞’一聽難忘.

    今天是23號了,明天就是平安夜,先再這祝你 聖誕快樂! =)

  • 愛上一個不愛自己的人值得嗎?
    哈…愛上就不能控制了
    何況愛是自然來的…
    你抵擋不住它啦
    越是要把它趕走
    它進得更入
    越是要跟自己說我不要不要
    就像跟自己說我真的不能不要了
    哎唷…愛上一個不愛自己的人
    比愛上一個不值得愛的人更……
    只是有痛苦嗎?大概會有點快樂,
    或者是自己尋找的幸福吧!
    就是這一點點的甜頭
    把我的心也扯進去啦
    那些雖然不實在,但是也能抓住我的心耶
    愛上他會後悔嗎?會還是要去
    愛一個人原來不易…為何永遠放不低,為何錯愛這一位,但求仍然維繫,不惜一切,我為你執迷…
    何謂錯愛……難度愛都有錯??? 抑或是未懂得去愛???若因感情執迷時,到底是錯是對呢?

    Merry X’mas~!!

  • 平安夜o既第1個cm=]好野:) 總數既212個cm呀–又係我呀!! 不如你上多D h icon留cm啦 我地咁多個fans都期待中..題外話[期待]好好聽^^yeah“加油=]

  • 軒仔:

    咁耐唔打XANGA..

    嬲我地唔留言嗎…?

  • 平安夜快樂喔..!!^^軒

  • how to celebrete X’MAS baby >3<”

    hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第98個留言  加油! 支持你!!

  • 軒仔-v-我愛死你喲`
    聖誕快樂呀>v<`
    唱多d好歌,,好波-____-v

  • MY DEAREST HINS::
    MERRY CHRISTMAS!

  • 軒仔..你說得對

    愛和習慣 不是一時三刻就能搞清楚的..

    祝你在各個頒獎禮上旗開得勝

  • support U 4 ever

  • 軒仔::
    昨天我們都看到你變瘦了
    最近很忙吧 不過也要保重身體呀~

    ps. 有空就update xanga &上 h icon留cm啦~~

  • 在幫朋友嗎!? XD
    願他們和好吧 =)

  • 軒~頒獎禮你拎左!!下個樂壇再下一乘呀 ﹏×。

  • hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第102個留言  加油! 支持你!!

  • 努力工作吧!!

  • 呢排好多報導都話你今年得既獎會少左

    見到好多 fans 因為咁好緊張

    但我認為正如你所講

    獎只係 bonus

    就算你有幾多獎,我都係咁支持你

    你已經係我地心目中既最受歡迎男歌手啦

    軒,來年再努力吧!!

  •  新既一年就就黎到了 

                09 年要好好加油呀.張生:)

  • 軒仔,我永遠支持你呀!!!

    我 d fd 話你的聲好正,你介唔介意分享你的養聲之道?

  • 軒 你還有回來嗎

    今年的你經過歷了很多

    學識了面對很多以前未曾發生過的事 和心情

    現在身經百戰的你

    就更加不能輕易輸給不快

    2009

  • 預先祝你新年快樂~

    晏D出發去時代廣場! =]

    希望你未來一年開開心心!

  • 軒仔,Happy New Year!!!
    祝你人氣繼續升!作+唱多d好歌給我們!=]
    永遠都支持你呀!

  • 軒仔:

    Happy New Year ^^~

    我係 tbb 的 shirley

  • 你攞唔到獎唔好唔開心

    你要記住你仲有我…地e班fans

    你已經係我地心目中攞左金獎喇!!!!

    知冇

    希望你see到la

    hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第106個留言  加油! 支持你!!

  • hins  no matter how hard and difficult it is

    work hard.

    support you.

  • 祝您2009快樂!

  • 軒仔..唔好放棄….09年等緊你!!!

    永遠support你呀!!!

    講真..你既實力一定會為你帶黎更多更多既獎!!!!!

    add oil!!!!!!!!!!!!!!!

  • 攞吾攞講獎唔重要..
    最緊要係 — 我地都好中意你既歌架 ~
    2009 , 軒仔加油努力 !

  • 新一年祝hins每日開開心心,身體健康!

  • 軒 =]]

    加油丫`!!

    永遠支持您 x]

  • 新既一年了,我覺得你應該有少許變化比較好,,難道你冇計劃過?

  • 睇得出你在叱吒的頒獎典禮和十大勁歌都不太開心。但其實很多人都支持你,大家都覺得你唔抵,今年你d碟咁好賣都無公平的回報。希望你能夠看得來並且把悲憤化為09年的動力,我很期待你會連奪叱吒男歌手金獎以及十大勁歌最受歡迎男歌手架!! 加油~

  • 恭喜你得獎呀!!!

  • 加油ar!!!!! 神與你同在 我會幫你祈禱

  • 恭喜hins!@@

    hinssupporter (Eternal Hins) 每日一留言 第108個留言  加油! 支持你!!

  • 感覺到你回來了。因為Xanga的顏色變得不一樣了。用了加值的服務了吧?喜歡深沉的色,感覺平靜。新年伊始,還沒跟你說聲「新年快樂」。

  • 我也是要為自己努力,
    一齊加油=]
    原諒我吾可以親身支持你;
    但我會做個有用既人來支持你,

  •  

     

    深灰長袖裙
    Price 底價: $120

    Nike 運動背心
    Price鈑底價: $100

     

    台灣黑白間條背心長裙
    Price底價: $80
     

     

    迪士尼米奇長袖衫
    Price底價: $90
     

     

    深灰尼士襯衫
    Price底價: $60
     

     

    螢光黃背心
    Price底價: $80
     

     

    金Nike長袖衫
    Price底價: $180
     

     

    黑白間條長袖衫(中薄)
    Price底價: $150

     

    米白短袖蝙蝠衫
    Price底價: $150
     

     

    螢光粉紅短袖衫(有拉鏈)
    Price底價: $160

     

    鮮黃背心裙(有尼士尾)
    Price底價: $95

     

    日本少女和服衫裙(有帽)
    Price底價: $90
     

     

    OL瘦身間條中袖裙
    Price底價: $115

  • 多謝你,你啟發了我

  • 影得好好呀~

  • 人生不在于得到过什么……而在于追求过什么的过程………人是感情的动物…… 真因为有了感情…..才特别容易受到伤害  或于人于己…….当你发觉噶时候………已经事过境迁………无法弥补了  思念总在失去后….是你的就是你的….不是你的就是别人的…..哈哈哈哈哈哈哈哈….(*)v(*)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *