Comments (167)

  • 風繼續吹 不忍遠離
    心裡亦有淚不願流淚望著妳

    轉眼…已經7年了

  • NO.1*0*

    今天是哥哥死忌;[

  • hins, how r u ?

  • no.3-v-xd
    軒仔add oil牙;]就出碟啦;]

  • 想念哥哥, 我同eric更加想念您! miss you much!

  • 哥哥真的很很很好;)

    i miss him too

    ps:你的心情沒有受損吧?太好了

  • 連background都染紅了!
    軒仔 你的Fans隨時都會在xanga恭候的 haha
    welcome back!

  • wb 也好   xg 也好  支持你呀 :)

  • 哥哥 願主與你同行
    永遠懷念你

  • 懷念..哥哥!!

    & 祝願各位每天都快樂,身體健康!

    享受現在…
    還有..張皇上..加油呀!!..

    大家都好掛著你呢..

    by 芷 

  • 軒仔…我地一班Fans好擔心你呢!!
    你心情點呀?
    唔好唔開心啊…你仲有我地

  • 好鍾意哥哥首追…

    p.s.軒仔,加油!

    cheer up:)

  • 懷念~哥哥

  • 軒仔, miss you so much….

    今日既心情就好像2月15日晚軒動心弦落幕的一刻, 好唔捨得, 好失落, 所唔同係當晚我有心理準備演唱會會結束, 但今日係完全無心理準備下你將陪伴左我地個多月的微博結束… @webco 一個陌生的名字, 但熟悉的網址仍在, 不敢奢望你會回來, 人生苦短, 只希望你能令自己活得一天比一天開心和快樂!

    from winnie

  • How are You today??

    Every Day Is A New Day!!  Be HAPPY

    miss you so much !!

  • He’s a legend!!

  • Hins, are u okay? Worry you so much!

  • 軒仔…miss哥哥之餘….i miss you sooooo much ar….

    你心情有冇好D呀???擔心你喔….

    加油呀!!!!支持你!!!!

    BY 呀蚊

  • 晚上等您已成為習慣, 看着您關微博, 好難受, 傷心了整天…..

    唔想您再受傷害,

    答應不再離開我們….好麼?

    Cindy & Eric

  • 我是支持軒仔的!!!!!!!永遠….這是個一輩子的承諾=]

  • Miss u so much too!!
    Tblog is waiting for u, so as GUANGZHOU, forever!!

  • 原來不經覺都過了這麼多年失去哥哥的4月1。還記得當年曾以為是笑話,但最笑話的是,當所有人都以為是假的時候,哥哥卻做了件真的事。我雖不是哥哥的FANS,但他永遠英俊的面孔總在心。

    還有,只是想說一句。

    希望你別把一份不愉快,再意外的不段加上不快,讓自己更難過。IQ高的人,會明白你,會支持你的,會繼續喜歡你和愛護你的。

    而我,自問IQ高,只是EQ低而已。

    頑強張!

    (上面三字其實是日文XD,如沒有記錯的話)

    還有,如果你是有看留意的話,去看看寫了一寄不出的信給你…如果如果,你是有看的話..在本人的網誌裡

  • miss u 2 (+油+油)

  • 幸好你還有心情更新blog,你知道我們有幾貢擔心你嗎?!希望你快點找到門口,走出黑暗!我們永遠支持你,愛你!唔好因為無謂的野,影響你的工作,生活!愛你愛你愛你愛你愛你!

  • both of you are that great!!!!!*LOVE u two!!

    &miss u so much as well…HINS CHEUNG:(
    btw.. enjoying your Unplugged wif my loads of work!!!strong!!!:DDDDlooking forward to No. 11 :)

  • 他的歌
    永遠存在我們的心中..

  • 小軒,傻孩子,有什麼事情總是自己獨自去面對,去解決

    就是怕煩了人家!!真的好傻…

    知道嗎??無論如何,我們都會站在你那邊支持你,

    任何時候都會陪著你,任何困難都有我們和你一同面對…

    你只要好好的做音樂,堅持自己,相信自己就可以!!Stand by you:D

  • 永遠懷念哥哥!!記得果時仲細,,係愚人節收到呢個消息真係唔敢信:’ 

    我miss佢,更miss 你牙,, :’{{ 軒仔你唔好在意人地講咩~
    你係咩人大家都有目共睹架,,,
    果d人有心惡言相向打擊你,
    千祈唔好上當牙,,
    我地班真正既fans係唔會離棄你架!!!
    唔好為d咁既人失去左你表達既動力同自由~
    仲有同你朋友,同大家既溝通渠道呢>33
    你要加油牙!!!你係我地既驕傲   

    永遠支持你!!

  • miss u too!!

    cheer up!support u forever!

  • 也還好,你會回來這裡。
    愚人節。那一年我不相信哥哥離開了大家的事實。
    今年,愚人節對我而言,卻早了一天來臨。
    所有的事就像毫無心理準備一樣,看著圍脖一篇一篇的刪了,
    想起這個多月裡,你與大家一起織著長長圍脖的時光 …

    眼眶紅了一篇。

    真不想相信這是事實。
    也許,你刪了是為了平息風波,
    也許,你刪了是因為覺得自責,
    也許,也許是其他我並不了解的原因。

    只是想告訴你,原來就只是在這樣的一個月裡,
    大家對你的圍脖依賴已經那麼深,那已經是大家每天的精神食糧。
    大家工作累了、讀書倦了、身心疲憊的時候,看著你的圍脖就彷如減壓劑。
    你愉悅的時候,大家隨著你一起樂。你擔憂的時候,大家想要給你鼓勵。
    我不知道你會不會再次回去,但是,我會默默等待你回去再與大家織圍脖的一天。

    我也會珍惜這裡,這個感性的地方。
    我這個人,看到你的時候總是口吃無言,
    圍脖與這裡,是個很好的渠道可以讓我好好的去跟你說上我想說的話。

    晚了,我也得睡了。晚安。也願你可以帶著好心情預備在台北的工作。
    無論有沒有陽光,我的心情都要是好的,至少,不能是差。祝你也一樣。

  • miss you 軒仔!>3<

  • 我們相信你能像你所唱的那樣堅強!After the wind and rain, There’ll be a brand new day!

    My Way

    一直在醞釀 一直在盼望 爸爸和媽媽唯一的理想
    二月第-天 一九八一年 我第一次對他們眨了眨眼

    等待快點過去多少個明天 希望這個寶貝快快長大一點一點
    身體要健康所有的事情都如所願 Baby長大以後就是小軒

    I will find my way, I want a different way
    After the wind and rain, There’ll be a brand new day

    小時候受傷有人心疼失落有人安慰
    現在遇到困難自己就要學會面對

    I will find my way,I want a different way.
    Nothing can stop me now,No matter what they say

    困難要用我的堅強和努力勇敢面對
    現在用心去追 感覺就對 I find my way

    一直就這樣 找我的方向 不理會別人 奇怪的眼光
    直到有一天 我忽然發現 夢想已經在實現

    等待快點過去多少個明天 看著自己已經慢慢長大一點一點
    我的生活應該讓我自己學會掌握 相信自己 不怕風雨再多

  • 懷念哥哥!張國榮!風繼續吹~

  • I feel the same!

  • 支持HINS ,HINS加油!!..
    每一首歌也是牽動心弘的

  • 軒仔, 早晨呀, 我好鍾意你同哥哥嘅無需要太多 (兩首都鍾意), 好啦, 今日我聽歌嘅主題曲, 就用呢兩首陪我返工^^, 我剛剛留言係Eric度, 內容如下:

    Eric & 軒仔, 風風雨雨仲會停, 時間可以改變一切, 人生仲會有開心同唔開心嘅時候, 只要記著過去快樂時光, 惜珍現在, 寄望將來, 就算遇到逆境, 只要用正面嘅心境嚟面對每一日都係好日.31/3就當上了寶貴一課(都唔使收錢賺咗啦),1/4重新出發,衝呀! 衝呀! 我想哥哥家吓都會讚成,唔想我地唔開心!!

    希望你睇到, 我由 ‘圍脖’ 特登為咗你, 琴晚跟咗你過嚟你個Blog度^^ 我都要返工啦, 琴日差DD遲到……笑吓啦, 大個仔啦!!

  • Dearest 軒仔,

    聽起這首「無需要太多」就會回想起的專輯~

    那時是你的首張粵語大碟, 是個新開始~ 今天的你選擇刪去微博的回憶在xanga再出發,是另一個開始~ 我會尊重及體諒你的決擇…雖然我和其他一直在支持你的人也會傷感,但你有你的自由。 我明白, 也會支持!

    做了你的粉絲多年了…和你一起成長的日子裡會懂得你是個多愁善感的人~

    偶然沉醉在憂傷的心情是能理解的, 但請不要讓太多負能量圍繞著自己!!

    很快就要飛往台北去, 工作之余還請好好放鬆心情去享受新事物 =)

    等待新的張敬軒回來! 祝工作愉快, 身心健康! ^^

    Sincerely,

    詩詩

  • 我們都懷念哥哥..

    but we miss you too..

    無論點, 希望你唔好因為一d 無謂嘅人影響咗你嘅心情 同埋 工作..

    雖然每晚在圍脖上等你已成習慣.. 但點都好, 我們都希望你能快樂..

    如果離開圍脖能讓你感到開心一點的話, 我們都會支持你的=)

    嘗試忘記呢一切, 用新嘅心情去面對新嘅一日..  想一下你上篇xanga自己寫過的東西 =)

    新碟就快出喇..cant wait =) 

    好希望開心嘅軒仔快d返黎=) 

    夸張d講句 we born to love you <3 and taiwan工作順利..^^

  • 加油吖,不要理太多那些无聊的人,别把这种事看得太重,不想“广州、香港”这两个词给你太多包袱,如果这已成为你的包袱的话,说明你也很在意这些字眼,其实不必这样,学学王菲吧,她从来不去烦恼这样的事情。学会放下~~~

  • 我现在烦恼的是,到你出新碟时,我不知道要到那里去买你的新专辑,因为我在佛山这边,好像很难找到你的正版,唉。。。不知道你出新专辑会不会过来佛山做签唱会呢?如果来的话带多点货过来啦。。。惊你唔够货卖呀~

  • miss…….

    皇上 希望你心情ok 不論是在哪裡 我們還是支持你的!
    沒了wb就多update這裡吧!我們都一樣會等你 給你支持和溫暖!

  • 懷念哥哥….
    btw,見到軒仔你番尼就真係安心左d…
    沈日見到你關左微博…真係好擔心&心痛.
    唔知你而家心情平復哂未呢?
    記住你自己講既果句[凡事看開一點,陰天可變晴天]呀!
    我地永遠都會支持你!

    KiuKiu.

  • 軒仔,I miss you so much~雖然你離開了那個傷心地,我無法去阻止你.即使果度少了你,你可以係哩度同我哋分享你的一切正如”無需要太多”内的無需要太多 只需要你一張溫柔面容.我只要你快楽,别再為過去的事而感到后悔~

  • 懷念哥哥……

  • 在凌晨2點至6點已經在聽電台節目來懷念哥哥了~4個小時4個主題~”春.夏.秋.冬”在掛念哥哥的同時我也好掛念你呀~有空時就看看一篇關於你的新聞吧:)http://gcontent.nddaily.com/6/d9/6d9cb7de5e8ac30b/Blog/44d/e35f4f.html

  • 同時我都希望你早日衝破黑暗啦~唔好畀d惡意搞事的混蛋影響到自己心情呀~支持你~加油呀軒仔:)

  • 我們都想念哥哥.
    我們都懷念他對樂壇的一切.
    軒仔,你都要努力.做一個對樂壇有真正影響力的明星!

  • 軒仔,加油喔

    這次的日誌相隔不久

    每次都會細味你每個文字,

    期待你下一篇日誌。

  • 懷念哥哥=]

    雖然你離開了微博, 但回到xanga 了=]
    不過微博還有一大堆人在等你這個皇上回來…
    Baby I Love You So Much, 你走了 我的心在淌血…
    無論你會否回去, 只要你開心就好了^^
    加油!!

    daysi=]

  • I miss him so much, too

  • 軒仔~我覺得你好好ar…
    你miss還miss,
    唔好miss壞自己身體~
    好掛住你吖…

  • miss 哥哥too

    不過軒仔加油

    唔好再為微博件事唔開心加油x10000000000000000000

  • 很擔心你
    不過見到你的entry也安心點
    fans們永遠支持你!!
    你要努力!!

    期待你的新專輯
    missing you

  • 我都好MISS YOU呀><

  • 还以为是王苑之呢!

  • 懷念,哥哥—-張國榮

  • 快翻嚟新浪圍脖~!!!!!!!!!!

  • 7年真係快…

    真係好掛住佢!

  • Hins , I miss u so much ,too. When’re u going back to Weibo? Weibo is just a platform to share life &ideas with each other. Don’t care too much about some noisy comments. I’m in GZ so that I can’t get information about u as soon as possible. Since Weibo,I can know more about u and the people who love u as well.We’re really looking forwards to seeing u in Weibo again.Wish u happier and stronger!

  • 軒仔

    生老病死,是人生必經之路。重要的,是珍惜光陰,活得精彩和有意義。最近,愛聽哥哥的「追」,好聽,是一首令人聽得津津有味的歌,盼望在你的歌裡,能再有更多像Danny的有了你,漣漪﹔哥哥的追,風繼續吹﹔憶蓮的沒有你還是愛你,誘惑的街……的經典歌曲吧!

    Yung Yung

  • 『Baby I love you so much, 你走了 我的心在淌血』

    軒仔`知道左您個圍脖關左之後….

    我不知該怎樣做

    當初為了您才注冊圍脖的

    不過..無論發生什麼事

    我一定十ト您..

    記得嗎???

    『無論有沒有陽光 我的心情都要是好的

    至少不能是差』

    軒仔、您自己說過這句話的、盡快恢服心情吧‐) 看到您這樣子,實在很心痛

    加油!ADDOIL。。

    整件事您没有錯..您是關心朋友而已!!

    所以不用介懷那些人..

    SUP YOU FOREVER ~~

  • Miss you so much… faster come back to t.sina. we will support you till the end…. for me, without you t.sina is no meaning is nothing!!!

  • 今晚听翻你嘅first collection,于是突然想睇你有无微博,先发现原来你删左,而且听讲好好睇~唉,怪我太迟……我都喺广州人,希望你知道:我一直都觉得你喺广州人嘅骄傲……加油!努力!等你嘅新碟,希望有多d好作品啦:》……星海嘅unplugged我都好想去睇,可惜一直响加拿大有d嘢搞,都无机会翻去,希望以后仲有机会啦,不过听讲d飞卖得超快,好难抢,就算响广州都无乜机会(呢个时候会觉得你无咁红喺咪好d呢),哈哈~……好长,不过表示一次过将支持俾晒你,专注音乐啦,令广州人更有face,唔好俾其他野分你心!

    加拿大嘅Rainbow上

  • miss you so much too:)
    張生..你也要快快樂樂啊.

  • miss hins too

  • 張軒加油呀…

    琴日見你清晒微博 d 野真係好擔心…希望你冇事啦
    掛念哥哥…

  • 軒仔,見到你update個blog都安心d,你要加油呀,支持你!!~

  • 哥哥

    miz him miz hins too

  • MISS YOU TOO:-*

  • 张轩.你点吖.
    5好5开心吖.
    我地个个都会“十卜”你噶.
    我地个个都等待你回归噶.

    hins。u r the best。
    please come back。

  • 真的宁愿相信你从围脖里消失只是愚人节的一个小小玩笑,大家都在等你回来.

  • miss him..=’[

  • i miss 哥哥&also miss u..
    軒仔你離開左微博好多人都好唔開心…/^

  • 我都好掛住哥哥呀…

    miss u so much…

  • always will remember </3

  • 怀念天国的张国荣先生,想念离开微博的张敬轩先生!

  • 小轩,我是上海的歌迷cathy108108。

    你要坚强,这只是次小小的风波,我们都相信你,你绝对是善心的人。

    我们还等着你的新专辑呢。振作起来。。。。

  • 新的版面有味道啊

  • 轩仔,一直以来地域问题令你背负了太多啦,你根本不应该为此而背负太多太多的责任,希望你好像你推介的书一样放下为乐啦,开开心心去过每一天~

    你是我们的kawaii boy 啊~~

  • 軒仔,我都好掛住哥哥
    我雖然只係14歲
    但聽到哥哥係金枝玉葉唱既時候
    完全被佢既歌聲感動
    宜家我係不斷上youtube聽哥哥既歌
    但點解佢要做一個咁傻既決定,去了結自己既生命?
    到今時今日,仲有好多人掛住哥哥

    p.s衷心希望軒軒沒有被圍脖事件影響心情
    祝你每天快樂

  • he’s wonderful.

  • 永遠懷念.哥哥

  • 軒仔, 你今日點呀, 心情有無好D呀, 我今日聽咗好多次你同哥哥嘅 ‘無需要太多’(聽到MP3無電^^), 依家都係度聽緊你果首歌!! 今日返工都幾開心同好忙, 但係一返到屋企開電腦睇 ’圍脖’ 時, 都有睇Eric, Alan, 克勤佢地…..(仲有Eason 嘅FB) Eric好努力照顧佢外甥, 又要去探媽咪, 仲不停咁做宣傳節目勁勤力, 但係可能因為 ‘圍脖’ 無咗你, 我都無乜心機打嘢, 一想到平日你同Eric呢一對 ‘圍脖’ 孖寶, 我通常會好開心係你地之間留言, 真係好開心…… Alan今日有影佢隻腳仔呀, 唔知佢會唔會去你介紹果個醫師度睇呢, 依家我聽緊哥哥唱 ‘你在何地’ 同 ‘拒絕再玩’, 我想所有粉絲都想知你 ‘你在何地’ 你唔好 ‘拒絕再玩’ 啦!! 你唔好再玩 ‘少男心事’ 啦, 大個仔啦, 一齊玩開心D, 你橫掂都要做宣傳, 返嚟 ‘圍脖’ 啦^^

  • 我又何尝不是miss u so much呢

  • 我都會永遠miss哥哥.. :]

  • 軒仔, 我依家聽緊哥哥嘅 – 追 呢首歌, 你同Eason合唱過仲好好聽,我都有讚過你地唱得好好同埋哥哥一定收到你份心意!依家想將呢首歌歌詞送俾你!不過得歌詞咋,唱就留返俾你唱啦,你唱得咁好聽!^^這一生 也在進取 這分鐘 卻掛念誰 我會說 是唯獨你不可失去
    好風光 似幻似虛 誰明人生樂趣 我會說 為情為愛 仍然是對

    誰比你重要 成功了敗了也完全無重要
    誰比你重要 狂風與暴雨都因你燃燒

    一追再追 只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑 你是真正目標
    一追再追 追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少 ha…
    有了你 即使平凡卻最重要

    好光陰 縱沒太多 一分鐘 那又如何 會與你 共同渡過 都不枉過

    瘋戀多 錯誤更多 如能從新做過 我會說 願能為你 提前做錯

    誰比你重要 成功了敗了也完全無重要
    誰比你重要 狂風與暴雨都因你燃燒

    一追再追 只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑 你是真正目標
    一追再追 追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少 Oh…
    有了你 即使平凡卻最重要

  • 懷念哥哥~

    P.S.軒仔,加油

    不要再受傷了,我地睇到都好痛心!!無論如何不要被打低!!!

  • 只得你會叫我彷彿人群裡最重要有了你 即使沈睡了 也在笑
    <軒仔你同哥哥都擁有萬千嘅粉絲 (不過哥哥多D), 哥哥離開咗, 佢嘅粉絲如何期待亦 ‘無能為力’ 令哥哥重生…..而你依家唔出現, 你班粉絲好傷心, 你嘅然有力能改變事實, 只要你肯行出嚟, 開心接受大家對你嘅支持, 咁陰天都會變情天….你係唔係變咗 ‘陳宇恆’ 呀, 張生(哈哈)>
    <軒仔, 原來你個blog打得太長太多字會CUT咗我D嘢….嗚…..我重新再打過….>

  • 皇上, 好掛住你阿!

  • 我依家多咗個陳姓偶像, 除咗陳醫生, 就係陳宇恆, 唔知佢係唔係宇宙人嚟呢^^ 

  • 軒仔, 哥哥, 依家我好開心呀, 又可以返去同 ‘陳生’ 玩呀 ^^ 

  • yup, miss him so much………

  • I miss him too..

    唯獨你不可代替”

  • 軒仔, 祝台北行一路順風, 你記得放埋 ‘土撥鼠’ 入行李箱呀, 唔係佢唔知會鑽洞鑽咗去邊……一陣唔識返嚟香港呀就慘啦, 或者撥吓撥吓讚咗去宇宙!! 早抖!! ^^

  • 軒仔`要開心喔:)
    在等您出的碟>v<”

  • 陳宇恆,支持您也!!

  • miss u;哥哥:(
    無需要太多..只需要你一張溫柔面容.!

  • 哥哥
    永遠懷念你

  • 軒仔,今日送哥哥首夠了給你,你留意歌詞,睇完你要 ‘醒D 醒D’

    陽光光變黑黑變光都見你低頭                  
    埋首的怨天沮喪不堪仿似破風褸
    而歸根兼究底知你只不過吃了苦頭
    但你目光一再斥俗世欠了你整個地球
    別再刻意地營造萬個苦痛面譜
    如沒意努力 你可不必期望得到
    夠了 你別又停步    夠了 眼淚太虛無
    夠了 無謂縮起雙膊如乞討   振作 快用力提步
    振作 快踏上征途    振作 時日光陰一去難追討

  • 無家的漢子今晚他將要躺街頭
    途中的廢紙他會撿起披上當風褸
    而今天的你只不過生吞了半個苦頭
    但你大聲地叫苦像似世界已走到盡頭
    別再刻意地營造萬個苦痛面譜
    如沒意努力 你可不必期望得到

    夠了 你別又停步       夠了 眼淚太虛無
    夠了 無謂縮起雙膊如乞討
    振作 快用力提步       振作 快踏上征途
    振作 時日光陰一去難追討

    夠了 你別又停步       夠了 眼淚太虛無
    夠了 無謂縮起雙膊如乞討
    振作 快用力提步       振作 快踏上征途
    振作 時日光陰一去難追討

  • 我搵埋哥哥同你打氣呀……你執到啦, 知唔知呀^^

  • I miss him too~~<~<~@

  • 對…
    真的很懷念他…
    他唱的歌…
    他演的戯…
    都長存在我們心裏…
    你也要加油哦=]
    支持你的說;p
    要快出新碟哦=]
    近來天氣都算是反常狀態…
    要小心身體…=]
                        Fr0m 恩;p;p            

  • @陳裕恆add oil…..gd show!!

  • c0mment:))))
    祝哥哥安息v__v..

    [`_軒囝我刀miss u so much  ]]`

  •   轩仔…要加油.!~不要为他人的话而不開心,自责..

    只要你開心就好了

    围脖没有你在我会少很多乐趣的,,

    只要不開心,去你那里看看就会哈哈大笑.

    你的风趣幽默,让我的烦恼都没了..

     加油呀!张敬轩.!我們这些歌迷永远都会支持你的!~

  • 敬轩要多D加油啦~

  • 軒仔, 祝你 & Eric 兒童節快樂, 我話過4/4會為你地慶祝, 唔會無口齒嘅!咁啦, 我每年都將呢日定為你地嘅日子啦, 哈哈, 1/4一定係哥哥日^^!!

  • 好好聽~我都好鐘意呢一首歌…小野妹好掛住佢!!!

    哈哈…之前係微博度大叫「快D番嚟啦」呢句好突然!!!從今以後,小野妹喺背後支付你!!(I LOVE YOU SO MUCH!!!)

  • 軒軒, 我一直好配服你啦, Eric, 陳大師同克勤, 你地幾個做人做事都好有原則, 不過自從見識過你劉老師嘅 ‘一蚊雞’ 大行動之後, 我真係只可以寫個 ‘服’ 字俾佢, 佢簡直型爆, 好man呀, 你記得要大力支持劉老師呀!! 唔掛之得你會認佢做你老師, 我想你可以係佢身上學到唔止音樂上嘅嘢!! 我呢個草民係異空間都支持你同你老師呀, 加油!! ^^

  • 懷念哥哥阿

    張敬軒你要加油阿

  • 叻叻仔手袋店開左喇 大量貨物HK$60-65左右 平過mk 款式不斷更新 網址 http://www.kc18.com/shop/store/7986/goods

  • i miss you so much too.

  • 軒仔, 萬二分支持你 ‘推動環保工作’ 加油呀, 無論你音樂同你做人處世態度, 我都極之….極之….極之認同, 動物同大自然唔識講人話, 好可憐… ‘怎麼可’ 俾人類 ‘蝦’ , 好彩仲有隻會講人話嘅土撥鼠仔幫佢地講嘢, 唔止講, 仲會唱埋添, 係唔係呀 <只要唔係用過激手法, 我一定支持, 我想你都好有分吋嘅>!! 仲有呀你記得善用You Tube, 圍脖, 土豆呢類平台, 因為你 ‘吸納’ 咗呢批fans係會跟你一世, 超期待你嘅 ‘張敬軒生活台’ 出世呀!! 我一定每集都收睇^^

  • 軒仔, 你同克勤嘅做法都沒錯……我支持你地呀(所以我成日走去克勤 ‘圍脖’ 度玩, 佢好正氣, 又擁有’傲骨’, 又係一個慈父, 我成日都有留言讚佢呀^^) 係圍脖國呢個異空間裏面, 我唯一唔捨得 ‘激’ 克勤一個咋, 佢太型太有原則, 好人一個…但係你同Eric我就間中 ‘激’ 吓啦, 我最鍾意 ‘激’Alan因為佢好好玩^^, 佢係年年廿五歲嘅大細路……仲有呀, Alan已經中晒 ‘圍脖’ 毒, 佢係佢Facebook度有相為証, 行到邊玩到邊 (真係’行’緊), 我笑佢…無邊的 ‘篤篤’ 不揭止……所以我係克勤度留言, 叫佢睇實Alan, 因為Alan專注力強, 又勤力 (又貪玩) 一陣去到 ‘左麟右李’ 演唱會台上仲掛住玩, 好似新年逗利士咁,叫克勤唱住先就攪笑啦! <現實世界Alan & 哥哥係我頭號偶像^^> 你16/4出碟, 努力啦!! No.11唱片封面超靚呀^^

  • 最近在忙什么呢~?天气好妖怪……又把羽绒服翻出来穿了T-T

    香港那边天气如何?记得保暖。

  • 新砖要面市咯~先恭喜你下~

    大碟照拍的很OK,侧脸满分!哇哈哈~

    p.s.有在TB订购。希望能在这个礼拜收到。一直很喜欢Y&N~~不知道Summer版会有什么惊喜咧~Anyway,宣传期到,保重身体哦。

    p.s again 你都不来SH签售……

  • xanga也好不时更新下嘛。不能有了围脖就忘了这里~~

    知你今天有宣传,祝专辑大麦!

  • 軒仔, 我買咗no.11啦好開心, 因為好好聽^^!! 今日我一放工就同我家姐兩個人去買, 我家姐好叻呀, 我只顧著要買你隻碟, 佢仲識得問職員攞你張海報呀, 之後我攞住你隻碟同海報, 好開心咁走回家聽, 因為要寄信, 我地兜咗去馬路附近……突然聽到好大聲 ‘嘭’ 一聲, 向後望…..只見有輛汽車停咗, 有個小學生在路上暈吓暈吓咁行……原來被撞到, 我地即時走去睇個小朋友嘅情況, 小朋友仍不停話 ‘趕時間, 怕家人罵, 並表示自己無事無受傷’ 仍想衝出馬路, 撞到小朋友嘅司機同我地不停拉著小朋友, 要佢冷靜……

  • 完本我家姐想報警, 而司機表示自己報警, 要求我兩幫手拉著小朋友免他再衝出去受傷, 當時小朋友個頭已經在流血, 我地兩個好努力氹小朋友冷靜, 終於拉回他到馬路旁坐著, 之後叫小朋友聯絡家人, 可能太緊張打咗幾次都唔通, 最後找到小朋友與家人講咗幾句, 之後交由我家姐代小朋友講受傷情況, 等待救護員期間, 我地同小朋友傾計, 教他不要亂衝馬路, 應行紅綠燈過馬路, 因今次已算幸運, 而小朋友精神亦較穩定 (仍眼仔碌碌幾精靈) 不久警員及救護員到場, 我地就離開了!

  • 最重要嘅係, 整個過程中我好努力保護你隻大碟 & 你張海報, 我一開始就將你隻CD放咗入個袋度, 海報同D信件, 我就一直用左手拎著, 幫人之餘, 亦沒有令你隻碟&海報 ‘受傷’ , 我地幾叻!! 已經聽晒隻CD啦, 每首歌都好正, 尤其係 ‘怎麼可’ 真係好感人, 你唱出一隻小狗狗由快樂嘅生活慢慢墜入絕望深淵嘅心情, 演繹得淋漓盡致, 感受到由一份期待變絕望嘅感覺, 聽住你嘅聲音仿佛見到從籠裏看出來殘酷嘅世界, 真係感到你心在哭!!

    聽返你今日16/4個訪問啦, 我要返一個 ‘白白痴痴, 可可愛愛’ 嘅 ‘草民’ 土撥鼠仔得啦 (但記得唔好貪小便宜啦!!) 加油呀!! 祝你大碟大賣, 我探完哥哥啦, 去返陳生度玩啦, BYE!!  ^^

  • 另外想讚一讚你翻唱 ‘婚紗背後’ 呢首歌, 聽完全首曲之後, 好鍾意你嘅演繹方法, 令呢首歌有 ‘重生’ 嘅感覺!!句句入心, 無想過由一個咁年青嘅男歌手嚟演繹呢首歌, 都可以咁正, 真係小D唱功都唔得^^ 軒仔加油!!

  • ‘軒軒’ 掛於月前訴, 呢句真係好正, 我一聽到你句就見你出現 ‘圍脖’!我今次其實係想同你講一件事, 我今日正睇緊你 ‘圍脖’ 時, 我家姐係佢部電腦度, 因為佢都好鍾意你首 ‘怎樣可’ (我都超鍾意), 佢同你班粉絲傾吓傾吓 (佢平時唔識你班粉絲), 話不如去隻 ‘貓’ 俾愛護動物協會, 點知我轉頭時, 佢真係打緊隻 ‘貓’ 俾 ‘愛護動物協會’ 話你有首咁正嘅歌…….^^ 報告完畢, 隻貓已經出咗街啦, 人地都自動回覆收到!!BYE!! 

  • 霖巴二奶晕不错听哟~!我很喜欢!

  • 軒軒^^, 我家姐兩日前放咗隻貓出去, 家吓隻貓覆咗返嚟啦, 內容如下: 謝謝閣下的電郵。張敬軒的新碟我確實還未聽過。待我有機會,買張CD,或留意電台有否播放他的新歌。這樣有heart的年輕歌手,必定要多支持。亦多謝妳的提醒。

  • 早晨軒仔, 你新碟no.11真係好正, 你依家係NY要加油呀, 我都係習慣係哥哥版面打嘢^^ 好期待你同火星皇后七月舞台表演, 祝你開開心心, 過一個愉快嘅假期, 講真……創作靈感真係無得迫, 你順其自然啦, 有就最好, 無就放個 ‘短短地’ 嘅 ‘悠長假期’ 囉 ^^ bye, 返工啦, 請呀!!

  • 軒軒, 好擔心你呀, 你又想 ‘逃走’ 呀, 唔好咁啦……我好驚又要四圍 ‘尋鼠’ 搵你呀, 人始終要面對現實, 你都可以學習開開心心咁面對生活, 只要你睇得開就得, 壓力份份工都有, 你估我地有無咩, 當然你份工係超勁, 但你應該用增強EQ面對, 唔好睇得世界睇灰, 你咁唔開心影響自己情緒呀(好壞係自己點睇啫), 人最緊要係食得, 瞓得, 同玩得, 依家我都要面對現實, 又要趕返工唔可以同你講得太多呀, 要放工先可以同你講, 但唔好要大家擔心你啦, 笑又一日, 喊又一日, 當然要笑笑口咁過啦, 你嘅笑, 係為自己而笑, 唔係為咗其他人呀, 我地係香港等你, 同你係香港玩無時間好好多, 琴晚好眼瞓呀, 但又擔心你, 都留到3:30, 但今朝好倦……你放心啦, 只要你堅持, 你願意行返出嚟, 世界會靚好多^^ 唔該哥哥你睇吓軒軒啦……^^好好玩埋呢個假期啦, 期待你回港, 無時差會多D時間陪你玩^^返工閃人啦!!

  • 軒軒, 睇完你紐約之旅,送你’天邊一隻雁’歌詞吖,我估你識唱Alan呢首歌,都幾啱你,希望你睇到啦……

    抬頭望天邊一隻雁  撩動我感觸滿心間  寧願做天邊一隻雁  唔願著西裝與恤衫
    忘盡了緊張社會鬥爭多險惡  拋開世俗悶煩穿梭 ‘宇宙’ 雲霧間
    能做到天邊一隻雁長日對碧海與青山  才明白天邊一隻雁無伴侶開解太孤單
    懷念到繽紛社會始終多可愛  悲哀快樂有循環當然有直有轉彎
    我亦唔係懶  我熱情無限  當我領略到天邊一隻雁  實實在在做人未晚漸漸日日受人頌讚稱讚稱讚
    唔羨慕天邊一隻雁期望有秋收靠春耕  唔願做天邊一隻雁回復我新生瞬息間
    懷念到繽紛社會始終多可愛  悲哀快樂有循環當然有直有轉彎  心底幻象已消散

  • 軒軒……早晨呀, 我琴日 ‘無無聊聊’ 咁……望住你呢個blog個英文名……突然見到你個 ‘king’ 字, 你係唔係因為呢個字所以成為 ‘皇上’ , 所以你經常都自稱做 ‘朕’ 呀 ^^ 咁……你又真係實至名歸嘅  ‘皇上’ ^^

  • 土撥鼠仔, 好開心呀, 我家姐今日買咗你尾場音樂劇D飛^^, 即係我都可以睇兩場呀 (最搞笑我地係一次都未睇過話劇或音樂劇, 平日都係睇偶像嘅演唱會), 不過我偶像為咗專心7月演唱會 ‘閉關’ 及暫停 ’圍脖’,  我留言話俾佢知…直到佢更新 ‘圍脖’ 之前我都唔會 ‘入’ 去阻佢, 好似你之前 ‘休假’ 咁…你唔出現都唔會入你鼠洞玩囉^^, 咁…你7月都有音樂劇, 所以你都會 ‘半閉關’ 啦, 一於係呢度祝你演出順利, 你要俾心機D 綵排 & 演出呀, 不過你係 ‘圍脖’ 一日未正通知 ‘閉關’ 我都會係你嘅王國內 ‘四圍’ 留言講 ‘早安’ & ‘晚安’ 呀… 仲之今年呢個 ’7月中’ 我就超開心收到呢幾份禮物啦…睇完你就又可以睇埋我偶像演唱會^^ 努力 & 加油呀!!

  • 軒軒…睇完今日南方都巿報編文章, 真係好詳盡, 你性格好真好可愛, 其實近年都有睇返你之前嘅訪問, 睇埋今日呢份, 真係好開心囉…老實講…你講嘅內容有好多都同我嘅性格幾似, 所以好開心, 就算係異空間都搵到個咁似嘅人玩…你咪話你鍾意包青天…你估我鍾意邊個, 我自細鍾意閰皇呀, 因為佢靚仔^^我講真呀, 所以我鍾意唱 ’黃’ 佢其中一句有唱到 ’閰羅皇’ (得我屋企人知咋…) 因為…我唔驚佢, 我覺得佢係一個正義同盡職嘅神囉…哈哈哈!! 你話你開心激素分泌不足, 唔怕喎…等我嚟激你激到你開心翻啦…“人群恐惧症”在超過6個人的場合會害怕,我講真我係公司就乜都玩, 乜都食, 乜都講玩到癲, 絕對無有怕…但…我就算同好熟嘅人…包括同事出街食嘢, 我都係會唔知點咁…全身梗咗, 唔敢出聲同唔敢夾嘢食呀…繁體字當然靚啦, 所以我好鍾意’倉頡’呢個人,我細細個就好鍾意查中文字典,依家鍾意打倉頡囉…^^因為中文對我太重要, 我工作都係因為我打得快, 我做嘢唔 ‘嗚吓嗚吓’ 時, 好醒好叻呀, 唔止打字^^, 就算我公司剛轉主任, 新主任一上任就對我超好呀, 仲新舊老細同我玩到癲^^…

  • 講到懶…我仲懶過你,你種花, 捉魚, 做自己鍾意嘅嘢…只係消閑同減壓一部份, 對你情緒同身體都有幫助, 邊度係懶喎, 我放親假就大覺瞓, 瞓完又瞓, 食都懶得去食咁就真係懶…我仲要係超A女 (自閉) 除咗返工, 我真係唔多出門口 (公司門口都唔出果種), 以前都因為間K係正樓下我先同我家姐去玩, 玩到零晨6點…行10分鐘就返到屋企瞓…家吓無啦, 執晒囉…我仲要每日返工都要食飽就瞓 (豬一隻)…就算唔瞓要做嘢, 中午食完飯都要聽MP3先OK…我D同事都習慣晒^^, 仲有呀! 你成日咁怕老…你廿九歲仔咋…好鬼細個, 我老你咁多咁咪死得囉^^, 我成日罵我一個八十後嘅男同事, 我話我就年紀大, 心境細; 佢就年紀細, 心境老囉, 你都係呀!! 你越諗得多就真係會越老囉…一係咁, 你學校長廿五歲就唔再數落去…咁你廿九歲就以後再加N咁多個月囉…其實你諗吓…人係會大, 好正常…咁三十, 四十, 五十, 就算八十都OK有乜所謂, 年紀唔老, 我先怕呀, 我唔做 ‘人精’ 呀, 我等緊 ‘自然走’ 嘅日子呀…我每次生日就會好開心倒數, 因為又可以減少一年, 又可以快一年返去應該去嘅去方^^ 所以你寫定遺囑, 我又覺得OK, 幾好呀, 一D都唔古怪, 我成日教我阿爸, 阿媽, 如果走果日一定唔好掛住我地, 該走就開開心心走, 唔好有牽掛…我成日都同我家姐爭吓邊個走先, 邊個要留後…^^, 所以你想嘅嘢一D都唔奇怪, 你幾時夠我怪喎…^^

  • 仲有呀, 你話你係一個好人, 我百份百信你, 因為我都係^^, 我一定唔會係人地背後話人地, 就算係公司真係有人對我唔好, 我會兜口兜面好有禮貌咁 (當然好技巧同搵個好時機講啦, 我唔會同人罵…) 同佢撐囉, 最多叫正面 ’篤心口’, 我絕對唔會係背後’篤背脊’ 咁衰女^^ 但因為我講得出一定好有理據, 所以我次次都講贏^^
    你又話你無記性…ok啦, 呢樣你真係要慢慢學啦, 你唔好倚賴晒助手, 你助手咁大頭蝦…你橫掂成日玩 “圍脖”, 你自己就用手機或者電腦自己記吓啦, 再唔係用筆記簿仔寫低…起碼 ‘最重要’ 嘅事要自己記吓 (克勤都係自己做聯絡, 唔係經助手同公司聯絡, 我覺得幾好…) 慢慢習慣寫低同埋要用吓個腦, 唔用就真係會退化, 你唔使心急, 又唔係迫你一定要記實所有事, 但你要慢慢試吓續D記…你依家仲有助手幫你, 但係如果有一日助手有事唔係你身邊, 而你又無記性…個腦又退化咗, 咁…你就真係會唔適應…就算我公司好多嘢做, 我都係用紙好簡單咁寫要做乜, 見 ’字’ 咁就會跟住做晒佢…呢個方法幾好呀…
    前兩日我行返屋企時, 見到個天空個新月好靚呀, 好似詩郵寄所講嘅彎彎月, 但係我即時想起你鍾意包青天, 同我鍾意嘅sailormoon, 好搞笑, 大家都有個月牙印係個額頭度…係喎, sina新浪香港個星座真係好準呀 (我唔知點解生肖點都係唔多準…) 你得閒就上網睇吓…我每朝返工除咗睇你地同天你, 就一定會睇呢個星座囉, 順便睇吓果日著乜嘢色嘅衫^^, 俾個網址你啦    http://mindcity.sina.com.hk/MC-horo_daily/index.html 

  • 係呀, 我以前其實都好容易驚, 我一發癲就會乜都唔識做, 就算叫我係本簿畫條直線, 我都可以驚到唔知係邊個位落筆, 仲之就唔知驚乜啦, 真係會乜都唔識做…或者我直覺有事發生(幾準呀), 我就會放假走人返屋企瞓覺, 因為我直覺好強^^ (我舊老細第一次向我新老細介紹我就係話….我好做得嘢, 但間中發癲咁囉, 俾佢笑死)…不過自從有次睇咗TVB部西遊記 (講真…唔係你講果D西遊記呀, 仲有…我知你係教徒, 我只係想講個故事俾你聽啫, 我其實無入任何宗教, 但偏向信佛教) 其中有個故事我唔係記得好清楚, 但大嘅內容係話佛祖佢其中有個弟子有預知能力, 亦都知自己會點死, 但佢生活得好開心, 一D都唔恐懼死忙, 反而佛祖同各弟子都好恐懼佢會出事, 小心翼翼地保護佢唔俾佢有危險…但最後佢呢個有預知能力嘅弟子俾D野獸食咗, 咁…大家都好傷心, 但佢靈魂出現話俾佛祖知, 嘅然預知自己最後會咁死, 佢自己就行咗去森林, 當時見到幾隻饑餓嘅野獸, 咁佢就用自己身體俾佢地食, 如果唔係呢幾隻野獸都會餓死…而佢亦都想唔懼怕死亡, 反而活得好開心, 無白費自己一生, 走算走都走得好安心…

  • 咁我就開始好認真咁諗, 其實如果自己唔再有 ‘恐懼’ 嘅感覺, 只要好開心咁生活, 就算明知就快有壞事出現, 我都好樂觀咁面對, 咁咪唔會怕囉, 其實 ‘恐懼’ 係一種感覺, 好抽象, 但係我慢慢地真係將 ‘恐懼’ 從心裏面抽走, 因為慨然會發生嘅事始終會發生, 只要小心做好準備, 就唔使驚…仲有呀我明白到驚係幫唔到手, 越驚越做唔掂, 只有學習 ‘鎮定’ 先可以 ‘旁身’ 呀!! 仲有呀, 睇一件事係好係壞, 都係觀點與解度嘅問題, 我幾阿Q, 我會搵出問題好嘅一面, 咁咪可以開心面對…如果你只睇陰暗面, 咁咪唔開心囉…你要吸收多D ‘陽光’ 呀, 唔好成日想唔開心事, 就算係個腦自己彈出唔開心嘅負面情緒, 你都應該想一D可以開心嘅事吖…分散吓個注意力, 你生活同工作壓力咁大, 唔好吓吓迫自己埋牆角, 如果預知自己就快心情唔好, 就試吓轉換個心情, 可能選件自己鍾意嘅衫啦, 飾物呀, 食D鍾意食嘅嘢, 聽D開心或者鍾意嘅歌 (唔好係唔開心時聽慘情歌呀), 搵D同事同你玩吓 (呢樣我日日都不停做, 不過要搵啱人玩, 唔鍾意果D我唔會同佢地玩^^)

  • 死啦, 我夠竟打咗幾多嘢呀…打吓打吓唔停得手…打埋呢段唔都係唔打住啦, 手仔都軟仲睇死你添…^^ 你成日話唔敢睇翻自己D演唱會同聽自己唱D片段, 唔掛知得你次次都讚人地唱得好, 其實你真係唱得好掂, 好勁呀, 我唔會睇錯人呀, 如果日後你要有呢個 ‘膽量’ 時, 你應該試吓學聽自己嘅歌, 因為你真係唱得好好, 百份百聽得出用心唱, 好有感情 (你連唱兒歌 ‘龍珠’ 都好鬼正呀), 尤其係 ‘正式演唱會’ 裏面, 我睇過你兩場現場 – 年卅同初二, 到依家都仲好鍾意, 唔係擦你鞋 (鬼得閒擦你呀^^) 你應該慢慢學習自信, 無自信你做邊行都死, 唔好話做歌星啦…你真係得嘅, 但有陣時可能唱現場你唔習慣D音響或者受現場情況影響情緒會無咁穩定啫, 唔好驚就OK呀…你要學習放膽前行, 人生有大把路要行呀, 記得心裏面有陽光, 幾時都可以開心呀, 呢個係神獸對你嘅忠告 (我係南方朱雀, 即係雀仔一隻喎, 所以只會鍾意食嘢, 瞓覺, 唱K & 聽歌囉, 不理世事, 開開心心咁係宇宙度飛^^) BYE!!

  • 軒軒, 你剛剛係 ‘圍脖’ 話病咗…你要小心身體呀, 綵排係緊要…不過身體更加緊要…係 ‘哥哥’ 呢度為你許願…祝你身體健康, 開開心心, 柯廸夫演出成功, 工作順利, 心想事成, 要乜有乜, 越嚟越叻…作多D自己想唱同想表達嘅歌…仲有…好自由咁係 ‘網絡世界’ 上 ‘遊走’ …你點止 ‘高八度’ 呀…你應該係 ‘高度八’ 就真, 你真係幾八卦呀…一於預祝我自己係11/7中午場同15/7呢兩場…睇你睇得開開心心^^好期待呀…不過宜家最緊要係你要保持身體健康…無健康就乜都唔使做呀…^^

  • 哥哥呀, 好耐無返嚟呢度搵你, 今日系家駒死忌, 又系月野兔 & 小小兔生日呀, 我特登入嚟搵你, 祝佢地開開心心, 你同家駒都開開心心咁系異空間生活, 作多D歌, 如果有多咗嘅作品, 送D俾我班偶像啦, 不過哥哥你可能唔只忙創作, 我知你有大把嘢做呀^^, 得閒就返嚟搵我啦, 仲有得閒都睇吓軒軒啦 BYE ^^

  • 哥哥, 你要保佑軒軒柯廸夫音樂劇順順利利, 生活愉快, 仲有睇住我家姐同細子&爸媽心想事成, 身體健康 ^^…咁…我唔講你都一定會睇住我啦 ^^  好掛住你呀…我打俾你…你一定收到…祝異世界各位開心 ^^ 無聊嘅雀仔上

  • 哥哥, 我睇完軒軒兩場柯廸夫啦, 好精彩, 佢琴晚仲感動到喊…我剛剛都係感動到喊…今晚係我大日子…就係去睇Alan演唱會, 所以特登入嚟搵吓你, 都係因為掛住哥哥你啫, 你今晚一於係異空間返嚟陪我去收廿五年嘅禮物啦, 唔該晒…^^ 我約咗哥哥你, 不見不散…仲有呀哥哥, 我好努力學習食蘋果呀, 因為我家姐話有益, 叫我食呀…今日嘅早/午餐就係食呢個蘋果啦…因為懶呀…出面又無啦啦落好大雨, 希望今晚好天呀…係喎依家無嘢做, 可以開DUO演唱會喎,我買咗咁耐都未睇, 因為要用電腦睇…如果睇緊上唔到網八掛人地D嘢…好啦, BYE, 超無聊嘅肥脾上 ^ ^

  • 軒軒…你首 The Deadline 好好聽呀…加油呀 ^^

  • 情歌皇子…土撥鼠仔…軒軒 ^^…我特登入嚟你個BLOG為你打打氣…黑暗盡頭就會露出曙光(話唔定有彩虹添)…你好快會好起來…可能你就憑著你近日生活所遇到嘅點滴…獲得好多好多創作靈感…日後你回想番…可能有一大堆名曲都係呢個時間創作出嚟…或者到時你唔只作曲…編曲…監製…仲可能連其中一兩首 ‘廣東’ 歌詞都係你自己作番添…加油…你要充充正能量電力…我近日有DD漏電…但我會用盡我所有能量嚟幫你充電…我只係遇到小事啫…同你比…蚊比同牛比啦…但睇過你今日放上網果段片…果個人無手無腳…只有一隻腳板仔…都咁積極生存…你同我都要努力…唔好氣餒…大碟遲D出就遲D出囉…又乜所謂…有心唔怕遲…十月都係拜年時…OK呀…創作要靈感同時間…我地呢D粉絲會無限量支持你呀…你放十萬個心…做好你現時想做好嘅嘢先啦…一件件慢慢完成…唔好急呀…支持你呀   ^^

  • 哥哥…首先祝你12/9生日快樂…工作順利…我地好掛住你呀…祝你繼續努力保佑我地啦…哈哈哈…你明我講乜就得啦…係喎…我今日嚟係順便想搵哥哥你幫手完成我同我朋友仔陌陌心願…第一我答應過陌陌會照顧佢一世…而陌陌亦都要照顧我一世呀…第二我會幫陌陌向土撥鼠仔提親…哈哈哈…仲有第三個心願就係哥哥你幫我安排好有關我地嘅嘢先…遲D一齊搬…就係咁多先啦…有乜再CALL你…呀…加多一個心願…第四個心願係祝軒軒大碟創作成功…工作順利…事業…愛情…身體健康…家庭生活…金錢…乜都心想事成…事事順利…開多D演唱會俾我聽…多謝哥哥…系咁多先啦…BYE

  • 今日…個心好攰…只係想入嚟留言…祝生活偷快…BYE

  • 哥哥…好開心呀…今日鼠鼠話佢搵到你同阿梅D原聲母帶呀…佢現在係度做緊修復工作…為你地把靚聲努力中…希望好似火鳳凰咁…重生呀…鼠鼠加油…哥哥你要保佑鼠鼠順利完成任務…仲有…好彩你D母帶落係佢手上…你俾其他人…如果唔識貨…轉手就掉咗佢囉…所以你同鼠鼠都算有緣份呀…^^…你要為佢加油呀…

  • 軒軒…恭喜晒你呀…TVB同四大唱片公司問題終於可以解決啦…你遲D只要身體好番…出碟就可以去TVB宣傳啦…加油呀…不過你唔好心急呀..等身體情況好轉先出啦…因為你一出碟…就會有排山倒海咁多嘅宣傳迫你出…所以…就算你生日先出碟…又或者…無論何年…何月…何日…出碟…都無問題…只要你肯出…我必定買…勾勾手指尾吖…哥哥做証吖…好嘢…開心…所以我今日特登上嚟呢度恭喜你呀…萬歲…加油呀…休息完再出碟啦…張校長暨校工…神獸上 ^^

  • 軒軒…新年快樂!!

  • 哥哥…又係我呢個煩豬呀…年年1/4都嚟煩住你…不過…你都習慣咗啦…我一直都係咁…無改過…咁多年都係咁…係喎…我今日買咗電腦…明日小軒軒開演唱會時…我想…我應該換咗用部新電腦啦…今日買機紀念你…明日用新機就係紀念軒軒開演唱會日子…都幾好吖…我現在好開心…哥哥我終於愛上咗人類啦…我想你都知係乜水…哈哈…心照啦…不過…你都要保佑我愛嘅某人…佢好細細個仲係高中生…預備考大學…好可愛…超級要人關心…要好好照顧佢…不過我都係一個笨豬…照顧自己都要努力…仲要照顧佢…哈哈…睇嚟…我真係要加油呀…哥哥…我好愛佢呀…你係 ‘天’ 上…都要幫吓手…唔出晒力…都幫吓口出吓力…為我幸福著想…^^…

  • 哥哥…我換咗電腦啦…好開心…我現在陸續將D網頁搵返出嚟…哈哈…我加返你同小軒軒入去我的最愛…好嘢…哥哥…我順便報導近況…我好開心…我要繼續去加其他網頁啦…預祝你明日4/4兒童節快樂 ^^

  • wb 也好   xg 也好  支持你呀 :)

    penis enlargement pillsSwingers

  • wb 也好   xg 也好  支持你呀 :) [wb 也好   xg 也好  支持你呀 :)

    penis enlargement pillsSwingers

  • 軒…加油呀…4/11-6/11/2011…到時九展見  ^^   無限量支持你 ^^  好期待你嘅演出…我要帶 ‘軒仔’ 回家…好好照顧佢 ^^

  • 軒軒…我好努力先可以搵返呢度…因為我笨…我唔記得咗你個網頁名…哈哈…我在綱絡又再一次迷途…好努力咁先搵到呢度…今日又係1/4啦…哥哥我好掛住你呀…你要好好努力支持軒軒嘅音樂事業…我知軒軒都好愛哥哥呀…所以…你地兩個我都會支持…哥哥…我嘅最愛嘅人係軒軒呀…好嘢…又同哥哥講咗啦…哈哈…祝哥哥生活順利…遲D見…^^…軒軒你演唱會都要加油…我無得睇…都會精神上支持你…我同哥哥一齊支持你呀

  • 軒軒…好掛住你…希望有一天你入嚟呢度會見到我嘅留言…無嘢呀…只係想念你啫…加油…綵排加油…我和秋天有個約會見你…想你..phoebe上 ^^

  • 加油呀…終於可以食魚魚粥…好過連食十一餐白粥吖…你要加油呀…快d好番…祝軒軒身體健康^^

  • 小寧 哥哥…我又來了…睇完秋天啦…好精彩…又一次証明軒軒擁有多元化實力同意志力…廿六場體力係一個好大嘅問題….軒軒可以順利通過…好勁呀…加油呀軒軒…期待秋天在港重演…我一定會再睇…多角度地支持你…我最要多謝個天…世上有一個咁叻…咁有才華嘅人出現…仲要在香港呢個地方…哥哥你走咗之後…有一個叫張敬軒嘅人好叻叻…你在天上都要支持軒軒呀…我知你有守護佢呀…多謝哥哥^^多謝個天

  • 哥哥…好彩趕得切…今日係2012年9月12日呀…祝你生日快樂…軒軒…借用你嘅地方同哥哥慶祝吖…謝謝你^^

  • 哥哥…宜家係2013年4月1日啦…又嚟探你…嘩…軒軒向你同阿梅致敬…唱咗芳華絕代同跳舞呀…超俊美呀…我知你一定有睇…29年前你嘅經典一幕…軒軒重現啦…好開心…我估你都好安落…終於有接班人…哈哈…記得好好守顧軒軒呀…謝謝你…哥哥 ^^ 我知你想我地開開心心生活…我地一定會呀…軒軒…你都要呀 ~~

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *